arrow_drop_up arrow_drop_down


JIJ BENT JE BUSINESS

Je business is niet alleen een geldgenererend lichaam dat jou een bestaan biedt, maar ook je passie en een vervoermiddel waarmee je de wereld een beetje mooier maakt.

Traditioneel:

ratio- en geldgedreven zakendoen

The content you add below will be added to a pop-up on the live version of your website, checkout preview mode for the result.

Ratio- en geldgedreven zakendoen

Lange tijd lag de focus op de ontwikkeling van het verstand, de ratio. De ontwikkeling van de gevoelige en creatieve kant bleef daardoor achter. Business draaide vooral om resultaten in harde cijfers en gericht op geldelijk gewin. Het geheim van de smid werd angstvallig bewaard.

Nieuw:
hart- en missiegedreven zakendoen

The content you add below will be added to a pop-up on the live version of your website, checkout preview mode for the result.

Hart- en missiegedreven zakendoen

De behoefte aan de ontwikkeling van de emotionele en creërende kwaliteiten groeit. Zingeving wordt steeds belangrijker. Zakendoen ontwikkelt zich tot een human-to-human business. Men zoekt naar verbinding en samenwerking en geheimen delen is geen probleem.

Balans:

hoofd en hart in communicatie

The content you add below will be added to a pop-up on the live version of your website, checkout preview mode for the result.

Hoofd en hart in communicatie

Concurrentie bestaat niet meer, er is alleen nog voorkeur. Er is volle bewustzijn met betrekking tot 'wat je uitzendt, ontvang je ook'. Actief en op een natuurlijke manier gedreven zoeken we naar manieren om elkaar te versterken. Immers, wordt de ander beter of sterker, worden wij het ook.

We leven in een nieuw tijdperk, een veranderd tijdperk. Jij kiest ervoor om mee te veranderen.

Je bent niet voor niets een visionair

Je bent een kenniswerker, coach, trainer, healer, therapeut, spreker, motivator of inspirator. Of anderszins een ondernemer of ondernemend iemand die anderen blij, beter, mooier of gezonder wil maken. Je hanteert een holistische kijk op het leven.


 Je voelt je geroepen om je ervaringen, talenten en gaven te delen. Om je klant het beste te kunnen bieden, heb je het beste van jezelf nodig. Je weet dat je nog meer uit jezelf kunt halen en staat open voor ontwikkeling.

Wil je trouw blijven aan jezelf in het zakendoen?

Je merkt dat je moe wordt van je aanpassen aan de lessen van anderen. Je besluit het voortaan anders te doen. Op jouw manier. Maar wat is jouw manier nu eigenlijk?


Wil je je bedrijf neerzetten als een uitdrukking van wie jij bent?

Ondernemen is een van de manieren om expressie te geven aan je persoonlijke zingeving. De diepere motivatie onder je bedrijf wordt constant uitgedaagd door de waan van de dag.


Kan je nog hulp gebruiken bij het congruent inrichten en vormgeven van je bedrijf?

Zie je door de bomen het bos niet meer en kan je daardoor maar moeilijk beslissen welke strategieën het beste voor jou zouden kunnen werken, dan is de verbinding met je essentie ernstig genoeg verstoord.


Heb je hulp nodig bij het bepalen van wat congruent is en wat niet?

Om congruentie in de dagelijkse gang van zaken te krijgen,  heb je je authentieke filter nodig op elk beslis-, keuze- en actiemoment.



Heb je op één of meer JA kunnen antwoorden?

En wil je graag even sparren?

Have the courage to follow your heart and intention.

They somehow know what you truly want to become.

Steve Jobs

Cookies erbij?